czwartek, 17 maja 2012

Nowa Zelandia i Europa

W dniach 6-8 lipca zapraszam chojniczan na ,otwartą, międzynarodową konferencję naukową, w tym roku będzie przebiegała w Gdańsku w budynkach Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego, bezpośrednim gospodarzem jest Instytut Politologii UG.

W tym roku New Zealand Studies Association po raz 18. organizuje doroczną konferencję międzynarodową wokół tematów nowozelandzkich. W Gdańsku z mojej skromnej inicjatywy :) i przy wydatnej pomocy i życzliwości władz uczelni oraz prof. UG Jacka Tebinki.

Będzie dobra okazja, aby bliżej poznać tę najbardziej odległą demokrację świata i "najnowsze" społeczeństwo. Wspaniali mówcy z kilkunastu krajów !
Podczas konferencji zapowiada się też wystawa prac dokumentujących życie społeczeństwa nowozelandzkiego.

Również będę miał wystąpienie na konferencji pod tytułem : Poles in New Zealand: past, present and future.

Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych tematyką Antypodów!

3 komentarze:

  1. Tak jak Panu nie można odmównić zaangażowania we wszystko (aż już nie wiadomo jaka jest Pana faktyczna specjalizacja i gdzie Pan pracuje) to nic Pan nie pisze o swoim doktoracie na UG. Kto jest Pana promotorem i czy po tylu latach studiów doktoranckich ma Pan już otwarty przewód doktorski? Będę wdzięczny za odpowiedz. Igor

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,

    Dziękuję, że się mną interesujesz Igorze ;)

    Proszę bardzo z chęcią napiszę o swoim doktoracie.
    Jego tytuł brzmi : Polacy w Nowej Zelandii w warunkach procesów globalizacji i dywersyfikacji kulturowej.

    Studia doktoranckie skończyłem w roku 2010 w czerwcu. Więc prawie dwa lata temu. Otrzymałem dyplom i zakończyłem ten etap edukacji. Wspaniały okres mojego życia :) Polecam i Panu studia doktoranckie. Niestety w roku 2010, szanowna Alma Mater straciła prawa do nadawania stopnia dr nauk politycznych, uprawnienia odebrała komisja akredytacyjna, w szczegóły nie wnikam, były to sprawy niezależne na przykład ode mnie. Więc jak Pan pisze "po tylu latach studiów dr" to się Pan troszkę myli, to nie było wiele lat, na UG są to 4 lata...(niektórzy kończą w 3 lata jeśli są wystarczjąco aktywni naukowo i zdolni).W tym czasie prowadziłem zajęcia między innymi z systemów politycznych w Instytucie Politologii.

    Przewodu doktorskiego nie mam otwartego, ponieważ otwiera się go według przeróżnych kryteriów zależnie od uczelni i promotora. Mój Mistrz prof. Andrzej Chodubski wymaga całości pracy, ale nic to bo UG nadal nie ma praw do nadawania dr. Czekamy więc w najlepsze...

    Gdzie pracuję?
    Od 2010 roku prowadzę firmę zajmującą się promocją marek branży technicznej, z książek i artykułów na chleb ni emożna zarobic.
    Obecnie zajmuję się jako product manager zarządzaniem produktami i sprzedazą wyrobów marki Flexipads w Polsce, jednocześnie prowadzę szkolenia produktowe, sprzedażowe oraz latam i jeżdżę po Europie, Świecie i Polsce jako wysłannik moich zleceniodawców na rozmowy biznesowe.

    Oto strony: www.flexipads.pl
    oraz mojego obecnego mocodawcy: www.sait.pl .
    Gdyby coś Pana zainteresowało to zapraszam do zakupów ;)

    Pozdrawiam i wkrótce polecam nowe "Słowo Młodych" oraz książeczkę, która będzie niespodzianką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odpowiedz, Igor

    OdpowiedzUsuń