niedziela, 21 września 2014

Książki dla Was!

Ogłaszam prosty konkurs dla osób, które chcą dostać (zupełnie za darmo i z autografami autorów) ode mnie książki z puli egzemplarzy autorskich. Chodzi o książkę Chojnice 1939. 

Warunki przystąpienia do konkursu:

- wiek do 18 lat
- miejsce zamieszkania Chojnice
- zwyczajny brak kasy na zakup książki i chęć poznania historii (ciężka sytuacja materialna - dowodów na to nie potrzebuję, liczę na Waszą uczciwość)
- książek przeznaczam 4 sztuki

Aby wziąć udział w konkursie należy wysłać maila na adres: marcin.waldoch@gmail.com z podaniem swojego imienia i nazwiska oraz numeru telefonu i przynajmniej jednym zdaniem, wyjaśniającym mi dlaczego to Ty musisz mieć tę książkę. Zwyciężą pierwsze cztery osoby, które przyślą maile i spełnią podane warunki :) 

Książki przekażę prywatnie, poza mediami w dogodnym dla odbierającego miejscu i czasie.

O książce:

2 komentarze:

  1. gdzie można przeczytać niezależną recenzję na temat książki ?

    OdpowiedzUsuń
  2. No to Marcinie mnie uziemniłeś, nie spełniam żadnych Twoich kryteriów, mieszkam daleko od Chojnic, ale jestem chojniczanką.
    Proszę więc trzymaj dla mnie książkę, nie za darmo, przyjadę to kupię, oczywiście z autografami,do zobaczenia w Chojnicach!

    OdpowiedzUsuń