poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Okładka

Z przyjemnością prezentuję okładkę mojej nowej książki, która powstała nie małym nakładem pracy, tym dumniej ją przedstawiam i zapraszam na promocję 31 sierpnia na godz. 18.30 do Wszechnicy Chojnickiej. Patronat medialny: "Gazeta Pomorska" i Chojnice24.

Ciekawostka z książki, przewija się w niej ponad 100 nazwisk chojniczan związanych tak z "Solidarnością", jak i ówczesnym obozem władzy reżimu komunistycznego.

Kolejna ciekawostka: w książce jest ukazany dokładny przebieg strajków w Sierpniu 80' w największych chojnickich zakładach tamtego czasu: WKS Mostostal, ChWSS "Polsport", PKP, ZREMB-"Makrum" i w kilku innych. Być może pracowaliście w tych zakładach lub pracowali tam Wasi dziadkowie, rodzice, wujkowie?



4 komentarze:

  1. jak zawsze tłumy przybędą a na czele nich Z.R. - qrwa , wałdoch ośmieszasz się na całej lini

    OdpowiedzUsuń
  2. mój śp. dziadek był w solidarności, i jak tylko zobaczę jego nazwisko tzn. moje bez zgody rodziny na ujawnienie danych osobowych tj. nazwiska, podejmę pewne kroki, bo dzięki takim jak ty znienawidziłem solidarność i nie życzę sobie by moje nazwisko było kojarzone z twoją osobą i tą książką. może się mylę i uzyskałeś pisemną zgodę od kogoś z mojej rodziny na ujawnienie danych osobowych tj. nazwiska, ale wtedy będę żądał od ciebie okazania owej zgody.

    OdpowiedzUsuń
  3. a jak Twoje nazwisko? Szlanga?

    OdpowiedzUsuń
  4. Panie zajmij się Pan lepiej pisaniem bajek dla dzieci niż pisaniem bajek o solidaruchach, tego nikt nie będzie chciał czytać, bo to nie jest ciekawe i 99% społeczeństwa ma w d.... tych solidaruchów!

    OdpowiedzUsuń