czwartek, 8 października 2015

Prawa człowieka czy mowa nienawiści?

Znany w Chojnicach, coraz szerzej znany, doktor Przemysław Zientkowski, specjalista w kwestii zagadnień teorii praw człowieka, pokazał ostatnio swoim działaniem, jako urzędnik miejski i jako filozof, co w praktyce znaczą prawa człowieka.

Oto kilka przykładów z "praktycznych lekcji", jakich obywatelom udzielił dr Przemysław Zientkowski, urzędnik Urzędu Miejskiego w Chojnicach, w zakresie praw człowieka korzystając z nośności lokalnych meidów [w cytatach Jego własne wypowiedzi odnoszące się do mojej osoby, wytłuszczenia moje]:


Pogarda: "[...] nie zweryfikował pytań i opublikował je na własnym blogu narażając się na śmieszność, to Boże uchowaj przed takim >>naukowcem<< , takim radnym miejskim, takim Burmistrzem, itd.". 

"Pomijam drobniejsze kłamstwa i ledwie dostateczną sprawność językową, która utrudnia wczytywanie się w wesołą twórczość p. Wałdocha".

Pomówienie: "Pan Wałdoch pisze prawdę tylko wtedy kiedy coś cytuje". 

Obraza, szykany, znieważanie: "Ponieważ sam autor miał problem z orientacją, które zdania w jego poście >>Ratusz bez wiedzy...o sobie<< są prawdziwe (co może świadczyć o poważniejszym problemie), informuję, że w zasadzie tylko te, które są cytatami". 

W mojej skromnej opinii, to obraz urzędniczego przemysłu pogardy. Obiecuję Przemysławowi Zientkowskiemu, że Jego językiem zajmą się specjaliści w zakresie Analizy Dyskursu. Warto to przestudiować. Z tej strony, praw człowieka nie znałem. Natomiast o swoje dobre imię zawalczę z tym urzędnikiem, który oskarżał mnie o kłamstwo, ale w przypływie emocji zdążył poważnie naruszyć zasady swojej pracy, przyjęte w tym zakresie zwyczaje i normy społeczne oraz, co gorsza, wprost moje dobre imię i dorobek. Precyzując naruszył moją godność osobistą, czyli jedną z podstawowych kategorii stanowiących fundament praw człowieka. Jeśli takim językiem zwraca się do obywatela filozof od praw człowieka, ze stopniem naukowym i to na urzędzie, to czego możemy oczekiwać od lekarzy?

Oto pismo pełnomocnika burmistrza Chojnic, które znalazło się na jednym z lokalnych portali:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz