czwartek, 14 października 2010

Korwin - Mikke popiera Wentę




Poparcie dla Wenty jest z pewnościa wypadkową pewnej wspólnej plaszczyzy ideowej między JKM, a Marcinem Wentą. Popracie uzyskał cały Projekt Samorządność to z list Projektu do wyborów pójda działacze partii Wolność i Praworządność z Chojnic, miedzy innymi Krzysztof Haliżak.





Cieszę się z tego, że polityk takiej rangi jak Korwin - Mikke z obdarza pełnym zaufaniem Marcina i popiera dążenia jego i całego "Proejektu Samorządność" co ważne poparcie dotyczy płaszczyzny programowej. Bo u nas, co mogę zdradzic program jest gotowy od ponad miesiąca. Lezy sobie bezpiecznie i zyskuje poparcie ludzi rangi Korwina - myślących krytycznie i konstruktywnie. Mam nadzieję, że i nas tworzących ten program bylo stać na taką błyskotwliwość. Wiadomo największy kapitał niesie dobra myśl.


Zapraszam na strony JKM:http://korwin-mikke.blog.onet.pl/ , http://korwin-mikke.pl/ . Oczywiscie na youtube.com można znaleźć multum doskonalcyh polemik Korwin - Mikke z przeróznymi adwersarzami.


Uwierz w Zmiany!

7 komentarzy:

  1. Korwin to homofob i seksista; nie ma żadnego zaszczytu i pozytywnej wartości w jego poparciu. Dla mnie to sygnał, że Projekt Samorządność poszedł za bardzo w prawo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie , że projekt leży bezpieczny, pewnie ujrzy światło dzienne w 3010 r.Tak bezpiecznie powinniście ukryć Wentę..............

    OdpowiedzUsuń
  3. Radku, uszanuj proszę to, że ja na przykład nie czuję się homofobem, ani seksitą. Bo pomimo tego, że jestem heteroseksualistą nic mi do tego co lubią inni, nie jestem też seksistą pomimo tego, że lubię kobiety i zwyczajnie uważam je za atrakcyjniejsze od mężczyzn. Ekstrapolowanie poglądów Korwina na Projekt Samorządność, szczególnie tak wybiórcze i negatywne jest wielce krzywdzące. Ja skupiłem się na tym co pozytywne w myśli Korwina - niższe podatki, państwo minimalne (jako stróż nocny), minimalna administracja. Reszta mnie nie obchodzi, nie mam zamiaru, ani promować, ani (jeśli miałbym o tym współdecydować) wprowadzać jakiejkowliek polityki światopoglądowej. To, że Korwin mówi z kim spać, a z kim nie, co jeść , a czego nie jeść to traktuję jako jego własne poglądy wyrażane publicznie. To natomiast, że mówi, iż całą klasę polityczną w Polsce powinno się wsadzić do więzienia, bo to cwaniacy żyjący na publicznym garnuszku rąbiący nas podatników na każdym zakręcie zamówienia publicznego to popieram w całej rozciągłości. I dlatego cieszę się, że człowiek,który mówi głośno o tym politycznym szlamie zalegającym i paraliżującym Polskę jednocześnie wspaniale to argumentując chciał poprzeć Projekt Samorządność i to zrobił. Korwin chce zmian elit politycznych, wydatkowania kasy z podaktów i przejrzystości w tym względzie z Korwinem się zgadzam. A jak wyżej napisałem zagadnienia światopoglądowe i zapatrywania na płeć mało mnie w tym momencie obchodzą. Proszę Cię, nie sugeruje też, że przez poparcie Korwina Projekt Samorządność skręcił na prawo, bo tak nie jest. I tak większość działaczy PS to centro - prawica. Kolorytu jednak dodają ludzie młody o zupełnie różnych poglądach, o czym zresztą Ci wiadomo i nie mogę pozostawać obojętnym na to,że im jako tym którym naprawdę zależy na jakimś ideale jakości życia społeczno - publicznego przypniesz łatę - prawicowca. Co do samego Korwina warto abyś (jeśli nie miałeś jeszcze do tego okazji, bo tego nie wiem) zapoznał się z ideologią libertariańską - bo ja w jej ramach identyfikuję Korwina, a wtedy może oboje zyskamy nową płaszczyznę dialogu. Sam libertianizm wymyka się niestety wszelkim doktrynom, bo to ani liberalizm, ani komunitaryzm, ani anarchizm, ani monarchizm, ale na pewno wolnorynkowość. Nie widzę siebie w libertarianizmie dlatego nie jestem ani w WiP, ani w UPR. Z drugiej strony nie ukrywam, że postulaty libertarian co do gospodarki i jej modelu oraz funkcjonowania państwa zyskały moją sympatię już dawno. Poza tym, to właśnie libertarianie, głównie Rothbard promowali np: model edukacji domowej dzieci, który również podoba mi się chociażby dlatego, że doskonale ukazuje minusy edukacji publicznej - o których zresztą sam już wcześniej wspominałeś. Dziękuję, że odwiedzasz mojego bloga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Do Anonima - program Projektu Samorządność ujrzy "światło dzienne" w ustalonym przez nas wcześniej terminie. Po raz pierwszy całość zaprezentujemy na naszej konwencji wyborczej. 14 dni przed konwencją, według naszego kalendarza. Z Marcinem Wentą wręcz odwrotnie, zamiast go ukrywać będziemy go zachęcać do pokazywania się :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. 14 dni przed konwencją według naszego kalendarza zapowiemy samą konwencją - tak miało być :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. konwencję - miał być. Coraz gorzej idzie mi pisanie :-) Proszę o wyrozumiałość. Już słuszna pora. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. oj sie porobilo ;/ Nie przepadam za panem Wenta.Za Korwinem w sumie tez nie za jego skrajne poglady typu Chłosta,Posiadanie Broni,Monarchia itd Chociaz bylem bliski zaglosowania na niego kiedy to kandydowal na prezydenta ,jednak ostatecznie zmienilem zdanie i nie zglosowalem wcale bo nikt sie nie nadawal.

    OdpowiedzUsuń