wtorek, 22 września 2015

Jestem z kibicami!

Jak się dowiaduję z Radio Weekend, kibice Chojniczanki zostali zamknięci w areszcie chojnickiej Komendy Policji, ponieważ według funkcjonariuszy eskponując krzyż celtycki nawoływali do nienawiści na tle rasowym.

Większej głupoty dotąd w Chojnicach nie dostrzegłem. Krzyż celtycki nie jest w prawie polskim symbolem zakazanym, w przeciwieństwie do rozpowszechniania symboli totalitararyzmów, czyli swastyk i czerwonych gwiazd, na przykład. I w tym względzie liczę na polską Policję, iż 14 lutego 2016 r. zamknie w areszcie chojnickiej komendy zarówno burmistrza Finstera, jak i jego świtę, która będzie towarzyszyła mu w akcie hołdu wobec Sowietów na Cmentarzu Żołnierzy Radzieckich w Chojnicach, co jest jawnym propagowaniem ideologii totalitarnej. 

Kibiców popieram, ich ekspresja związana jest zawsze z interesem narodowym. Przynajmniej to dostrzegam na trybunach. Dotąd widziałem polskie flagi z symbolami Armii Krajowej, Narodowych Sił Zbrojnych i inne symbole nawiązujące do polskiego dziedzictwa walki o suwerenność. Policji doradzałbym rozsądek, gdyż nadgorliwością może doprowadzić do radykalizacji postaw.

Panowie Policjanci! Bądźcie konsekwentni!

7 komentarzy:

  1. Krzyż celtycki jest natomiast zakazany w Niemczech jako symbol neofaszystowski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce krzyż celtycki jest jednym z zarejestrowanych sądowo symboli Partii Narodowe Odrodzenia Polski. Jak można zamykać ludzi za jego wywieszenie?

      Usuń
  2. wałdoch od kiedy ty z kibicami, tak to jedziesz na nich jak na ...... a jak słyszysz te swoje chore hasełka z **** wyciągnięte to nawet za diabłem byś poleciał do piekła.

    OdpowiedzUsuń
  3. wałdoch to policja się tobą powinna zainteresować za publiczne popieranie krzyża celtyckiego ,którego znaczeniem jest nawoływanie do nienawiści rasowym.
    oczywiście jak zawsze będziesz pokrzywdzonym w twoim chorym mniemaniu i cokolwiek nie zrobisz to będziesz odbierał to jako atak polityczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. To według ciebie każdego kto chodzi w roku , 1 listopada i 14 lutego na Cmentarz Żołnierzy Radzieckich w Chojnicach paląc znicze upamiętniając ich śmierć , uważasz że Ci ludzie propagują ideologię totalitarną i powinno się ich wszystkich pozamykać ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak uważam. Propagują tezę, że 8 000 wyroków śmierci na patriotach wykonanych w totalitarnym okresie stalinizmu w Polsce było okresem polskiego narodowego odrodzenia oczyszczenia. Karą za zdradę nie powinno być więzienie.
      WILK

      Usuń
  5. Ja nie jestem za tymi 5 kibicami, jestem z tymi co nie sieją nienawiści do innych, nie dzielą ludzi politycznie i wyznaniowo , z tymi co szanują innych narodowość oraz kolor skóry .
    Jestem za normalnymi ludźmi, którzy nie szukają tanich sensacji w różnych dziedzinach życia społecznego by kosztem innych zdobywać sławę i popularność.

    OdpowiedzUsuń