piątek, 12 lutego 2016

W oczekiwaniu

Dziś Arseniusz Finster, zapowiedział już oficjalnie w czasie konferencji prasowej pozwy sądowe wobec mnie i Radka Sawickiego.

http://www.chojnice.tv/wideo-2220-Konferencja_prasowa_burmistrza_Arseniusza_Finstera_-_12.02.2016

W tym względzie interesujące jest to, że pozwy pojawiają się przed udzieleniem odpowiedzi na zadane pytania, których wysłałem całe mnóstwo do ratusza w sprawie pomocy publicznej. Burmistrz ten proces przegra, zarówno w stosunku do mojej osoby, jak i do Radka Sawickiego. Po raz kolejny Arseniusz Finster ukazał, jak bardzo pro-obywatelski ma stosunek do mieszkańców. Krytykować  - nie wolno; monitorować nie wolno; zadawać pytań publicznie - nie wolno. 

Arseniusz Finster pomówił mnie publicznie w mojej opinii w 2014 r. i z tej przyczyny z paragrafu 212 Kodeksu karnego oddałem Go do Sądu. To co robi teraz burmistrz Finster, to zaledwie mściwy rewanż, bo w moim wpisie nie ma nic, co pozwalałoby na postawie mi zarzutów. 

Czas na zmianę na stanowisku burmistrza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz