środa, 25 września 2013

Nieudolny burmistrz Finster

Arseniusz Finster jako burmistrz Chojnic jest nieudolny w zarządzaniu miastem.

Podam z rękawa tylko dwa przykłady, ewidentne.

1. Przez swoją politykę budżetową, w której to sprzedaż mienia komunalnego miała dać w tym roku ok. 10 mln, złotych pojawia się dziura budżetowa rzędu 8 milionów złotych. Oczywiście burmistrz nie poniesie odpowiedzialności, poniosą ją pracownicy ZGM oraz mieszkańcy, bo burmistrz zaciągnie na nas znowu kredyty na miliony i na lata...

2. Burmistrz zlikwidował swoją polityką ostatnie przedszkole samorządowe w Chojnicach. Od września 2013 roku, rząd RP dofinansowuje funkcjonowanie takich placówek. Tym samym budżet miasta nie otrzymuje subwencji, które otrzymują takie gminy jak Człuchów.

Dlaczego mieszkańcy popierają nieudolność?


5 komentarzy:

  1. burmistrz Arseniusz Finster10 października 2013 02:40

    Szanowny Panie! W swoim tekście pt:"Nieudolny burmistrz Finster" pisze Pan, że Chojnice nie otrzymują "subwencji, które otrzymują takie gminy jak Człuchów". Otóż jest to nieprawda. Każda gmina na terenie, której są przedszkola otrzymuje taką samą subwencję na dziecko bez względu na to czy są przedszkola publiczne czy też niepubliczne. Nie pierwszy raz Pan się "myli", proszę więc o sprostowanie swojej nieprawdziwej informacji. Liczę też, że zamieści Pan mój wpis na swoim blogu.
    Burmistrz Chojnic Arseniusz Finster

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem pewien, Panie burmistrzu, czy Pan potrafi czytać ze zrozumieniem? Tego uczą w trzech pierwszych klasach podstawówki, kiedyś uczyli na pewno. Napisałem o przedszkolu samorządowym, czyli publicznym, a na takie gmina miejska nie otrzymuje dofinansowania. Pan natomiast niczym mistrz sofizmatyki lub kompletny ignorant odpowiada mi stosując retorykę, lub bezsens. Do wyboru. W każdym razie nie w temacie. Wszystkie posty publikuję, jeśli nie zawierają obelg wobec osób trzecich, wobec siebie dopuszczam, to moja przestrzeń. Cieszę się, że Pan tutaj zagląda. Proszę polecić mój blog znajomym. Marcin Wałdoch przyszły burmistrz Chojnic ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takimi komentarzami, potwierdza Pan tezę z mojego posta. Cieszę się, że pomagam Panu, odkrywać siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. burmistrz Arseniusz Finster15 października 2013 00:45

    Napiszę raz jeszcze żeby Pan zrozumiał.
    Otóż pisze Pan, cyt.: „Tym samym budżet miasta nie otrzymuje subwencji, którą otrzymują takie gminy jak Człuchów”. Otóż jest to nieprawda, ponieważ (napiszę drukowanymi) CHOJNICE OTRZYMUJĄ TAKĄ SAMĄ SUBWENCJĘ JAK CZŁUCHÓW. Dodam jeszcze, że kilka razy większą, ponieważ więcej dzieci uczęszcza do chojnickich przedszkoli.
    Pana tłumaczenie, że pisał Pan o „przedszkolu samorządowym” nijak się ma do Pana cytatu, który przytoczyłem i do mojej odpowiedzi.
    Zaglądam i czytam Pana „twórczość”, ponieważ daje mi Pan wielką satysfakcję, a nawet radość. Jak Pan myśli z czego? Otóż z tego, że nie ma Pan prostej wiedzy, wiedzy elementarnej. Zapytam jeszcze „jak tam z uwaleniem uchwały o likwidacji ostatniego przedszkola samorządowego”? Takie deklaracje Pan składał na rynku i co? Dopisek „przyszły burmistrz Chojnic” – Pana autorstwa, przy własnym tekście budzi moje obawy o „Pana stan ducha”. Cały czas czekam na to deklarowane starcie z Panem, ale widzę, że ogranicza się Pan do pisania bloga. No cóż – życzę pomyślności „przyszły burmistrzu”. Może w komiksie, albo w wirtualnym świecie internetu? W realu myślę, że nie ma Pan szans przy tym poziomie wiedzy.
    Nie obrażam Pana, stąd myślę, że zasługuje mój tekst na publikację o co wnoszę.
    Pozdrawiam Arseniusz Finster burmistrz Chojnic

    OdpowiedzUsuń
  5. Panie burmistrzu, Pan chyba nie bardzo rozumie czym jest implikacja, ja Pana nie będę już uczył niestety. Pisałem o przedszkolu samorządowym co jasno wynika:

    "2. Burmistrz zlikwidował swoją polityką ostatnie przedszkole samorządowe w Chojnicach. Od września 2013 roku, rząd RP dofinansowuje funkcjonowanie takich placówek. Tym samym budżet miasta nie otrzymuje subwencji, które otrzymują takie gminy jak Człuchów."

    I podtrzymuję całość mojej wypowiedzi wcześniejszej. Pana relatywistyczne wywody nic nie wnoszą do wpadki jaką Pan zaliczył swą wypowiedzią.

    Jeśli chodzi o konfrontację z Panem. To naprawdę liczę na nią, bo jest Pan słaby merytorycznie, do tego butny i dający się bardzo łatwo wyprowadzać z równowagi. Co słabo Panu wróży w konfrontacji ze mną. Brakuje Panu czasami elementarnej wiedzy, co przykrywa Pan krzykiem i agresją. Do tego poziom jaki Pan prezentuje w debacie publicznej daleki jest proszę Pana od poziomu jaki prezentować powinien burmistrz. Pan jest podobny do swych kolegów - Palucha, i innych również do oprychów których znam doskonale, ale nie będę ich tutaj przywoływał bo stronię od takich ludzi z jakimi Pan się przyjaźni. To źle o Panu świadczy. O tym mieście również.

    Jak Panu wiadomo prawybory w PChS-ie wygrał Mariusz Brunka, dodam,że jednym głosem :) I to Mariusza Brunkę będę wspierał, więc pośrednio znowu będzie Pan miał okazję się ze mną zetrzeć. Bezpośrednio proszę Pana, przypuszczam, że też taką okazję będziemy mieli. Ale niestety nie w tej kampanii. Jednak zrobiłem wszystko co możliwe, aby mieć taką szansę.

    Pozdrawiam
    Marcin Wałdoch
    przyszły burmistrz Chojnic

    OdpowiedzUsuń