czwartek, 25 października 2012

Promocja Biznesu Chojnickiego

Szanowni Czytelnicy!

Każdy z Was, kto prowadzi sklepik, hurtownię, skład, zakład produkcyjny, i każdą inną działalność gospodarczą oraz potrzebuje dodatkowej promocji to zachęcam do kontaktu ze mną.

Co oferuję?

Kompletnie bezpłatnie opiszę na tym blogu w osobnym poście Waszą działalność, jej zakres  i charakterystykę. Podejdę do tematu z sercem i po chojnicku, z pełna rzetelnością. Nawet zamieszczę jakieś materiały marketingowe - jeśli będą przygotowane. 

Co dzięki temu zyskacie?

Przynajmniej kilkaset odwiedzin posta - czyli potencjalnych klientów. Podekreślam, robię to kompletnie bezpłatnie, społecznie. Jeden limit - jeden wpis o biznesie na tydzień to maksimum na jakie mnie stać czasowo. 

Założę też podstronę na blogu - biznes chojnicki - tam będą wszystkie posty o firmach, które się zgłoszą wraz z materiałem zdjęciowym i kontaktami.

Platforma na jakiej jest blog da doskonałe pozycjonowanie, poza tym, Wasze towary dostaną na blogu cyfrowe etykiety - jesli nie przesadzicie z ilością i markami i dzięki temu, ktoś kto wpisze na przykład "skarpety Chojnice" - trafi do Was bez problemu dzięki mojemu blogowi.

Jak to "mniej więcej będzie wyglądać"? Oto proto - tekst:

http://polityka-chojnice.blogspot.com/2012/10/stempelek-chojnicki.html

Śpieszcie więc do mnie pisać i dzwonić: e-mail; marcin.waldoch@gmail.com , tel. 883-970-833. 

Przypominam, że dotąd blog był odwiedzany ponad 50 tysięcy razy!

Chojniczanie, wspierajmy się w ciężkich czasach, bo władza na pewno nas nie wesprze, a co najwyżej oskubie z ostatniego grosza...


2 komentarze:

  1. To "podejdę do sprawy po chojnicku" mnie martwi :) W Chojnicach na każdy temat ludzie lubią się wypowiadać - zwłaszcza, gdy nie mają przedmiotowej wiedzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Biznes Chojnicki" kojarzy mi się z panem o imieniu Adam. Nie masz na drugie imię, jak mąż biblijnej Ewy?????

    OdpowiedzUsuń