wtorek, 4 stycznia 2011

Wizyta w Baszcie Jutrzenki

Dziś (tj. 04.01.2011 ) wraz z Michałem Januszewskim odwiedziliśmy jako Stowarzyszenie Arcana Historii Galerię Jutrzenki - Trzebiatowskiego. Była godzina 14.00. Nasze odwiedziny zakończyły się na przysłowiowym pocałowaniu klamki.

Przypominam, że koszt utrzymania Galerii to ok. 100 tyś zł w ciągu roku. Powstaje zatem pytanie, gdzie był w tym czasie artysta, gdzie była Pani kustosz?

Byliśmy tam w godzinach urzędowania i z dobrymi zamiarami. Miałem zamiar dać się przekonać Michałowi, bo On twierdzi, że Galeria w Chojnicach to dobry pomysł. Może i tak, ale nie miałem możliwości się o tym dziś przekonać...Może innym razem zamiast całować klamki, będę cmokał z zachwytu ?

10 komentarzy:

  1. Dobre! Jutro może ja pójdę się przekonać jak to jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu śnieżką w okno nie rzuciłeś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie mogliśmy ze śmiechu. Naprawdę poszliśmy tam ze wspaniałymi intencjami. Chciałem dać się przekonać co do sensowności tej inwestycji. Michał nalegał, bo był i uważa, że fajnie i potrzebnie. No to i ja niczym niewierny Tomasz chciałem zobaczyć. Jak się okazało, że nikt nie otwiera pomimo walenia w drzwi i dzwonienia to postanowiliśmy zrobić film, bo tak to nikt by nam nie uwierzył :) A z czasem to mnie złość ogarnęłą. Bo to instytucja publiczna prowadzi, UM konkretnie i jak się idzie do UM to nikt sobie nie wyobraża, żeby tam nie zastać ludzi na stanowiskach pracy bez podania przyczyny w mediach. Tutaj proszę jest taka możliwość. Jestem tylko ciekawy jakie będzie wyjaśnienie tego stanu spraw.

    OdpowiedzUsuń
  4. A może pani kustosz była na ostatniej kondygnacji i właśnie prowadziła ważną rozmowę telefoniczną z Mistrzem? Czy nie było gdzieś karteczki "wyszłam, zaraz wracam"? Zdecydowanie pożałowali kasy na domofon. Skończyła się pewnie po wykonaniu złotych liter nazwy Galerii.

    OdpowiedzUsuń
  5. tam maria krauze siedzi

    OdpowiedzUsuń
  6. moze wyjechali na narty..
    po co siedzoiec w baszcie i czekac na zwyklego chojniczanina,ktory i tak niezna sie na sztuce, albo zapieprza wlasnie w supermarkecie,bo nie ma tak dobrych pomyslow na swe marne zycie, jak artysta Jutrzenka..

    OdpowiedzUsuń
  7. A tak z ciekawości pytam jakie tam są opłaty za wejście czy za free można zwiedzać jak już się uda ??

    OdpowiedzUsuń
  8. Zwiedzać można za free. Z tego co wiem. Choć nie miałem okazji tego sprawdzić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mistrz się kontemplował zapewne.. Dajcie mu spokój.

    OdpowiedzUsuń