poniedziałek, 30 czerwca 2014

Brudna kampania

Zaczęło się i przypuszczam, że to dopiero początek przed kampanią wyborczą.

Na stronach Naszej Klasy ktoś założył mi profil, użył mojego zdjęcia i wskazał, że uczęszczałem do chojnickiego poprawczaka w latach 1998 - 2000. Jest to obrzydliwe kłamstwo, a sprawa trafi na policję. Przy okazji zaznaczam, już wyprzedzając dalsze akcje, że nigdy nie byłem karany i kryminalizacja mojej osoby nie wyjdzie nikomu na dobre. 

Sprawie można się przyjrzeć tutaj:



Myślę, że chojnicka władza chwyta się wszelkich możliwych metod, żeby zdyskredytować chojnicką opozycję. Nie dziwię się, jakbym zamówił u kogoś sklejenie czegoś co się nazywa doktoratem, a potem bym opowiadał, że jestem doktorem, to też bym się obawiał o swoją przyszłość. 

Przerażające jest jednak to, że będziemy świadkami dosłownie "krwawej kampanii". Przeczuwałem to, ale dostaję coraz więcej sygnałów, iż zbiera się na opozycję materiały i wraz z mediami (jeden tytuł szczególnie zasłużony) przygotowuje przysłowiowe "haki". 

Ktoś powiedział, że polityka to "syf". Być może tak jest, ale nie ma takiego brudu, którego nie da się zmyć. Można albo zmyć z siebie politykę, albo zmyć sobą politykę. Wybieram to drugie i ostrzegam tych, którzy chwytają się takich metod, że będę dążył do obrony moich praw jak i praw ludzi z którymi działam.

Żyjemy w chorym systemie w którym ludzie zamiast koncentrować się na swoim rozwoju i przyszłości, na dobrobycie, to przede wszystkim koncentrują się na niszczeniu osób aktywnych i przedsiębiorczych. Tak Polski nie zbudujemy. Mnie takie sytuacje nie załamują, są za to bodźcem do działania. W tym kraju, w tym mieście naprawdę wiele trzeba zmienić. 

W DNIU 01.07.2014 NASZA KLASA POINFORMOWAŁA MNIE MAILE, ŻE ZDJĘTO MÓJ FAŁSZYWY PROFIL.

4 komentarze:

  1. Twoich poglądów politycznych nie darzę szacunkiem, ale jako osobę szanuję i moim zdaniem zakładanie profilu na portalu społecznościowym bez zgody osoby zainteresowanej przekracza wszystkie granice.
    pzdr
    CFC

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ty komu tak on tobie - mówi stare przysłowie! To ty bezustannie szukasz haków i obrzucasz błotem każdego kto nie jest po twojej stronie /np.obecnego burmistrza/ więc nie dziw się, że i tobie ktoś wreszcie zrobi koło pióra! Chociaż ja dałbym ci spokój z tego względu, że dla obecnej władzy nie jesteś i nie będziesz żadną konkurencją!

    OdpowiedzUsuń
  3. Może to nie władza. Może po prostu ludzie Cię nie lubią. :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze, piszę o rzeczach które miały bądź mają miejsce i są związane z pełnieniem władzy przez określone osoby, organizacje itd. Nikomu nie przypinam łat, których nie miał i nie ma.

    Po drugie nie obchodzi mnie to czy ludzie mnie lubią czy nie. Bo nie jestem pluszowym misiem. Nie wszyscy muszą mnie lubić. Od sympatii wolę zainteresowanie i realne współdziałanie w sprawie budowy naprawdę innej, lepszej, zasobniejszej, wolnej Polski i fajniejszych Chojnic bez układów. I jestem przeciwny życiu w mieście, gdzie adwokaci współdziałają z przestępcami oraz wymiarem sprawiedliwości bawiąc się dosłownie obywatelem. Nie generalizuję. Mam na myśli konkretne przypadki. W Chojnicach zrobiła się taka zawiesina, że ludzie boją się na ulicy mówić co myślą, to jest totalne zacofanie, objaw dosłownie wszędobylskości układów i władzy. Ludzie boją się o jutro, drżą w pracy, muszą znosić nad swoją głową władzę ludzi mściwych, nieuczciwych i wyciskających z nich ostatni sos, upokarzających ich. Rządzą nami byli donosiciele na SB, karierowicze wychowani na moskiewskich szkoleniach, banda post - kryminalistów, którzy za naszymi plecami biorą w łapę przy każdej możliwej okazji. Żyją zasobnie tylko dlatego, że żyją kosztem innych ludzi. Tłamszą ich i zniewalają na każdym kroku. To jest społeczność w której ludzie dążą do tego aby być "lepszym", nie poprzez własną pracę, ale poprze znajomości, układy i oszustwa, a często dzięki krzywdzie ludzkiej udaje się im to.

    OdpowiedzUsuń