piątek, 17 listopada 2017

Zamiast merytoryki

Łapię się za głowę, jak widzę komentarze ludzi z PChSu. Brunka zasugerował na FB, że w wyborach startuje dwóch Marcinów Finstera, Kaczmarek to podtrzymuje, a Marzenna Osowicka udziela mi publicznie rad, jak postępować politycznie. Do wyborów mamy jeszcze 3 tygodnie, ale PChS postanowił zapobiegawczo uderzyć w przeciwników. Jak wiadomo Arseniusz Finster nie musi przepraszać za nic Kornelii Żywickiej. Kolejny raz mamy dowód na to, że sądzenie się w czasie kampanii wyborczej nie ma większego sensu. Jest to strata sił, czasu i tworzenie nowych płaszczyzn konfliktu z czego nic nie wynika dla społeczności lokalnej. We mnie w 2014 r. też Burmistrz poważnie uderzył swoimi słowami i miałem podstawy do wniesienia pozwu w trybie wyborczym, ale tego nie zrobiłem, bo uzysk byłby marny. Podobnie i teraz choć już byłem bliski złożenia jednego pozwu, to nie złożyłem go, bo byłoby to zwyczajne "kopanie się z koniem". Uważam, że wszelkie pozwy w kampanii działając na rzecz urzędujących, opozycja zawsze wychodzi jak ten ostatni pieniacz w takiej sytuacji, poza tym naraża się na ewentualne manipulacje w przekazie medialnym i nabijanie punktów Burmistrzowi. 

Komentarz Marzenny Osowickiej skierowany do mnie z www.chojnice24.pl zamieszczam w całości, bo jest obrazem jakiegoś zupełnego niezrozumienia, chyba nie tylko moich postaw, ale i własnych:

 Marzenna Osowicka
Marcin, zastanów się, co robisz. Trochę jest mi Ciebie żal. Tylko dlatego, że nie czujesz, jak jesteś rozgrywany przez Burmistrza. Jego rekomendacje dla Ciebie w Chojniczaninie, to - moim zdaniem –gwóźdź do Twojej trumny wyborczej. O ile byłeś niezależnym, nieskalanym współpracą z ratuszem, szczycącym się niepobieraniem środków finansowych z miasta, to teraz jawisz się jako ktoś, kto idzie na lep obietnic finsterowych. Po co Ci to???
16 Listopada 2017, godzina 23:38

2 komentarze:

  1. Marcin jestem zwolennikiem Pana Burmistrza i nim pozostanę, ale w tych uzupełniających wyborach zagłosuję na Ciebie, ponieważ M.Łęgowski według mnie się nie sprawdził jako radny, a pani K.Żywicka już pokazała swoje oblicze jako przewodnicząca osiedla i jaką jest osobą. Jak dla mnie, to jedynym rozsądnym rozwiązaniem jesteś TY, mimo że masz za przeproszeniem jak każdy człowiek swoje ała , to dużo robisz społecznie i próbujesz nawiązać ze wszystkimi dialog w porównaniu do w/w osób, oni robią zupełnie przeciwnie a głownie pewna osoba pod wpływem pewnych radnych.
    ps. Wiem, że mógłbym użyć nazwisk radnych jako osób publicznych, ale nie zrobię tego, bo patrząc jaką mają kampanię wyborczą, to pewnie zaraz by do sądu polecieli w trybie wyborczym, a ich pełnomocnik już by doszukał się czegoś ;)

    Mam nadzieję, że zostaniesz radnym i będziesz bardziej otwarty na problemy mieszkańców naszego okręgu 10 niż to robił do tej pory były radny.

    Co do PCHS to masz 100 % racji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki,za to "ała" szczególnie ;) Jednak przyznaję, na pewno jestem specyficzny w odbiorze społecznym. Każdy jest na swój sposób taki - jaki jest.

    OdpowiedzUsuń