poniedziałek, 16 maja 2011

chojnice.com?

Wszystkich zwolenników działalności SAH proszę o przemyślenie korzystania z portalu http://www.chojnice.com/ . Ja ogłaszam publicznie, że w dniu dzisiejszym ostatni raz wszedłem na to "reżimowe medium". Nie interesują mnie wywiady z tezami w pytaniach czy socjotechniczne połajania ze strony człowieka, który o demokracji wie niewiele w teorii co widać w praktyce.

Na początku łudziłem się, że dziennikarze chojnice.com nie pozwolą na taki POLITYCZNY zwrot tego portalu, widać jednak, że zależy komuś bardzo na manipulowaniu społeczeństwem.

Oczywiście tak jak przewidywałem są dalsze inwektywy i Finster nie powstrzymał się w swej przemowie przed niskimi argumentami i czarną propagandą. Raz widział jak to jest kiedy odpłaca się mu pięknym za nadobne, teraz udowodnił, że chce więcej.

Udławcie się swoimi kłamstwami!

3 komentarze:

  1. Co? Puszczają nerwy? Rewolucja pożera własne dzieci. Warto pamiętać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nerwy OK. Zamiast tego prysły złudzenia, o tym, że może być w Chojnicach normlanie. Finster na chojnice.com dalej swoje tłucze, jak przez wszystkie te kilkanaście lat kota ogonem odwraca. Nerwy to puszczają właśnie stronie rządowej i widać to przez pryzmat płynących epitetów. Śmieszne są te klasyfikacje - "anarchiści", "wichrzyciele", "kibole". W Chojnicach zbyt często ludziom zamykano usta doszło do sytuacji w której trzeba działać zdecydowanie. Poza tym, nikt nie planuje żadnej rewolucji. Warto o tym pamiętać! W Chojnicach to już się chyba ludziom w głowach poprzewracało, bo jeśli czują zmianę to myślą, że to rewolucja, nie to po prostu prawo demokracji!

    OdpowiedzUsuń