poniedziałek, 16 maja 2011

Reżim musi być

Po naszej akcji jest orędzie do społeczności Chojnic:


http://www.chojnice.com/video/pokaz/430#foto

Pytania nieco sztuczne i jakby kryjące w sobie pewne tezy. Oto awanturnicy, ludzie niezrealizowani, niestabilni, niegodni dialogu z burmistrzem, etc.

Śmiech człowieka ogarnia i nadzieja, że każdy myślący zorientuje się w manipulacji jakiej został poddany. W filmie jest kilka sprzecznych wypowiedzi, jest też kilka zabawnych.

Napiszę to wprost. Panie Finster, mnie Pan pouczać nie będziesz, bo ja jestem człowiekiem wykształconym, Pan jesteś dla mnie moskiewskim doktorem w pejoratywnym tego słowa znaczeniu. Inzynierem, który dorwał się do rządzenia czymś na czym się nie zna - czyli społeczństwem, które inzynieryjnymi mechanizmami próbuje Pan kształtować.

Zetrzemy się, i to nie raz, i słusznie Pan się domyśla, że oto ma Pan przeciwników politycznych - EUREKA! Z tym, ze mnie osobiście Pan w ogóle nie obchodzi, jako przykład człowieka nieciekawego, natomiast interesują mnie dogłębnie prezentowane przez Pana praktyki władzy i mechanizmy przez tę praktykę wytworzone i temu będę się przyglądał.

Poza tym, nie ma zamiaru podejmować dialogu z osobą, która hołubi sowietów i promuje byłych PZPR-owców i współpracowników SB.

2 komentarze: