czwartek, 21 stycznia 2016

Po krótkiej refleksji

W związku z moim pytaniem o działania restrukturyzacyjne i reformatorskie, które kierowałem do Burmistrza Miasta Chojnice, otrzymałem odpowiedź, którą opublikowałem: http://polityka-chojnice.blogspot.com/2016/01/co-zrobi-burmistrz-ze-straza-miejska.html .

Z tą wcześniejszą odpowiedzią, proszę porównać  odpowiedź na moje pytanie z 12 stycznia:


Przypominam, że od dnia 21 grudnia 2015 r. do 5 stycznia 2016 r. Burmistrz Miasta Chojnice nie podjął żadnych działań restrukturyzacyjnych, ani reformatorskich, ani też innych działań w stosunku do Straży Miejskiej. Czyli dwa tygodnie po druzgocącym wyniku referendum w sprawie likwidacji Straży Miejski Burmistrz Miasta Chojnice, to nie był wystarczający czas na podjęcie działań. Dopiero, kiedy o sprawie napisałem na blogu burmistrz Finster poczynił, jakieś tam zobowiązania, łącznie z tym, że Tadeusz Rudnik przestał być komendantem SM. Cieszę się, że burmistrz Finster przyznał się, że przez dwa tygodnie nie zrobił nic w sprawie SM, co uwzględniałoby głos ponad 7 tys. wyborców. Wydaje mi się, że Burmistrz po referendum wykonał szereg pozornych gestów, żadne realne zmiany nie nastąpią. Jest to gra pozorów o której wkrótce napiszę więcej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz